Grammys 2015 - Best Dressed

Det var ju Grammys galan i går och jag älskar prisutdelningar, de är nämligen en perfekta tillfällen att få inspiration, ibland väldigt classy inspiration, kanske mer av en dröm. Detta är ett sådant tillfälle, and I'm loving it! 
Check out mina favoriter här under!
 
Nicki Minaj - Älskar Nickis nya stil, classy and sexy!
Rita Ora - Kanske inte den finaste klänningen enligt mig, men Rita är så jäkla vacker och passar i allt!
Rihanna - Rihanna ser ut som om hon vore typ 9 år, så söt! En annan sida av henne än den sexiga, bad girl looken hon brukar köra på! I like it!
Jessie J - Perfekt passform, classy, lite edgy, riktigt snyggt Jessie!
 
Katy Perry - Stilren klänning men ändå något speciellt! Plus att jag älskar hennes nya hårfärg!
Giuliana Rancic - Svart och skarpt med lite genomskinliga panneler, great!
Ariana Grande - Riktigt fin klänning, vitt och silver är väldigt stilrent och passar Ariana perfekt!
Beyoncé - Ser hon någonsin inte bra ut? Fantastisk!
 
Best Dressed går detta året till:
 
 
Taylor Swift - Taylor såg helt fantastisk ut igår! Den blåa klänningen i olika nyanser med de rosa/lila skorna, en enkel sminkning och lätta accessoarer resulterade i en underbar outfit! You go girl!
 
Vem tyckte du var Best Dressed på Grammys galan igår?
 
Annazine, Celebrity Style, Fashion | grammys | |
#1 - - matilda ♡:

Alla var verkligen riktigt fint klädda igår! Tycker nog mest om Arianas och Beyoncés outfits/looks (:

Svar: Eller hur, hur fina som helst!
Anna

#2 - - Karin:

Katy Perry tycker jag var bäst klädd:)

Svar: Ja, hon var riktigt snygg! :)
Anna

Upp