Fredagen den Trettonde

Otur? Tur? Whatever?
De flesta anser att fredagen den trettonde är en otursdag, och det är såklart det man tänker på först!
För mig så borde det vara en turdag då tretton faktiskt är mitt turnummer, men än så länge så har faktiskt varit en bra dag, vi hade bara en halv lektion idag för att vår lärare skulle iväg, så det var ju chill! Och vem vet jag kanske vinner på biljard ikväll?
Jag har faktiskt tänkt att tatuera in tretton på något sätt, antigen skriva det med bokstäver, med siffror eller kanske romerska siffror. Jag vill tatuera in detta, inte bara för att det är mitt turnummer utan även för att min morfars födelsedag var den 13:de och han gick bort i januari detta året.. Men vi får väl se när det blir.
Hur har ni haft det idag, tur eller otur?
 
 
Annazine | |
Upp