This or That?

Matte eller Engelska?

Jadu, dessa två ämnena var de två jag gillade mest i skolan, eller dem jag hade lättast för, så skulle vilja säga båda. Men eftersom att jag faktiskt pluggar Engelska nu på högskolan så kör jag nog på engelska!

Sommar eller vinter?

Vinter! Jag gillar att frysa lite smått, jag ÄLSKAR julen och kan inte få nog av olika jackor, så jag tror jag kör på vinter. 

Morgon eller natt?

Jag skulle säga att jag troligen spenderar mer tid vaken på natten än på morgonen, men jag gillar att gå upp tidigt och träna och få saker gjorda (de få gånger det faktiskt händer..) så jag svarar nog morgon på den!

Te eller kaffe?

Te, helt klart! Jag är en person som älskar England och då måste man ju försöka lära sig att dricka te, och efter ett tag så börjar man gilla det, plus att jag kan inte somna om kvällarna om jag inte har druckit mitt kvällste. Såklart älskar man att gå in på typ Espresso House och beställa något sorts kaffe som inte ens smakar kaffe, men det är just grejer, det smakar inte kaffe ;) Så te helt klart!

Svart eller vitt?

Svart är ju helt klart den perfekta färgen! Funkar med allt, vid alla tillfällen, homerun every time!

 

McDonalds eller Burger King?

Donken heeeelt klart! Donken är ju något av det bästasom finns! Plus, detta kommer låta konstigt, men Burger Kings pommes smakar potatis... Ja, jag vet att det är gjort av potatis, blablabla, men det är inte den smaken jag är ute efter när man käkar pommes på ett sådant ställe, så kan jag lika gärna koka potatis hemma...

Fest eller hemmakväll?

Detta beror helt klart på vad det är för dag och hur jag känner mig, ibland är jag riktigt taggad på fest, men ibland vill man bara stanna hemma och kolla tv-serier hela kvällen! Who's feeling me?

Twitter or Facebook?

Jag är inte någon stor twittrare men jag börjar twittra mer och mer, har ju haft twitter i typ 5 år så borde kanske börja twittra lite..? Plus att man kan följa (stalka) alla sina favoritkändisar!

The Simpsons eller Family Guy?

Jag kollar på båda och tycker båda är bra men jag väljer nog Family Guy för den humorn är lite mer vulgär och over the line :)

Fantasi eller verklighet?

Visst verkligheten är ju ibland fantastisk men ibland rätt så jobbig, men jag menar allting är ju bättre i fantasin, eller hur?

 

Anna Who?, Annazine | |
Upp