Fall Essentials

Fall Essentials
 
1. Skinnjackan
Skinnjackan är väl ett måste året om, speciellt på hösten! Den funkar till allt, byxor, kjol, klänning, allt funkar, därför är denna ett måste för mig!
2. Den mönstrade skjortan
Skjortorna brukar tas fram till hösten av alla olika klädaffärer, detta året är det mönstrade skjorter som står på min måste lista! De ger något extra till en vanlig outfit. Para ihop en sådan med ett par jeans och sneakers för en simpel men riktigt snygg outfit, eller lägg till ett par högklackade skor för en mer sofistikerad look. Precis som skinnjackan kan man på något sätt alltid lyckas med en mönstrad skjorta!
3. Halsduken
Enfärgad eller mönstrad, det kvittar! Innehåller den höstens färger så kör hårt!
4. Kjolen
Denna, som det mesta i denna listan kan bäras året om, men med rätt färger kan den leva vidare när det blir kallare ute. Svart eller vinrött är mina favoriter till i höst, är även på jakt efter en mörkgrön eller mörkblå.
5. Klänningen
Precis som kjolen så lever klänningen vidare i kallare tider. Den sportiga klänningen är en personlig favorit men även den enfärgade klänningen är favorit då den är en perfekt bas till en lyckad outfit!
6. Hatten
Den perfekta accessoaren till hösten, jag införskaffade själv två stycken förra veckan! Stylish and comfy!
7. Dem håliga jeansen
Dress them up, dress them down, du lyckas alltid!
8. Skorna
Over the knee - Fantstiska till kjol eller klänning, men även till byxor! Jag är på seriös jakt efter ett par av dessa!
Adidas Originals Superstar - Riktigt, riktigt snygga sneakers, dessa är ett definitivt måste för mig i höst, allt jag behöver göra nu är att köpa dem!
Booties - Funkar fantastisk till allt och de är perfekta till vardags eftersom det är en mindre klack på dem, men eftersom att där är lite klack så är dom oftast väldigt smickrande!
 
Vad är era Fall Essentials?
Annazine, Fashion | |
Upp