Stockholm

1. H&M Home
Det var inte så längesedan jag blev förälskad i H&M's hemavdelning, men kärleken jag känner för denna avdelningen är stark och sann. Något som gör saken mycket bättre är att det finns en H&M Home butik i Stockholm, och gissa om jag ska spendera tid och pengar där inne!
 
2. Inspirationsbilder
En självklarhet i dagens samhälle, man måste ju ta några (tusen) inspirationsbilder, passande för alla sina sociala medier! Fina bilder av byggnader, vännerna medans de går ner för gatan, to-go muggar, varm choklad, mat och massa annat! Som ni märker har jag redan tänkt igenom detta :)
 
3. Mat & Fika
Man behöver ju fin mat och fika att ta kort på men även riiiktigt god mat och fika, från restauranger och caféer man aldrig testat innan. Stockholm är nog ett bra ställe att börja på!
 
4. Sephora
Jag har varit på Sephora innan men inte i Stockholm och jag gissar på att den i Stockholm klår den jag varit på med stora marginaler! Jag är såå taggad på att gå runt i butiken och bara kolla läget och troligen få med mig lite saker hem!
 
5. Kvalitetstid med mina fina vänner
Eftersom nästan alla av oss fyra är olika åldrar så blir det att vi inte spenderar så mycket tid tillsammans som vi kanske velat, jag menar vi träffas ibland, då vi kanske tar samma buss hem eller så men det blir inte så mycket av att verkligen vara tillsammans allihopa och snacka skit och sånt fint. Då jag personligen har lite personliga problem just nu så kommer det att vara underbart att komma bort i några dagar och ha några av mina finste människor runt mig hela dagarna!
 
 
Annazine | |
Upp