De perfekta jeansen

Jag har hittat dem perfekta jeansen!
Jag köpte dem på GinaTricot när jag var på Emporia nu i veckan, dem heter Molly Hgihwaisted Jeans. Dem är så sköna, dem är liksom stretchiga, vilket jag älskar! Plus att dem är perfekt längd, och jag har väldigt svårt att hitta jenas som är rätt längd, jag är liksom 1,60 lång. Jag brukar använda Dr. Denim jeans och dom är sååå långa, så antingen får jag klippa av dom, rulla upp dem typ 100 gånger eller ha dem väldigt veckade nere vid fötterna, medan Molly jeansen är perfekta, dem är ytterst lite veckade nere vid fötterna men dem är tighta ända ner till fötterna, vilket är awesome! Och till sist; dem är 100 kronor billigare än mina Dr. Denim!
Så ja, jag har hittat dem perfekta jeansen, och jag är såå glad!
Har du testat dessa jeansen? Vilka är dina perfekta jeans?
 
Untitled #1058
Du kan hitta dem på GinaTricots hemsida, både i denna och andra färger.
 
 
Annazine, Fashion, New in | |
Upp